Kysymyksiä ja vastauksia
Onko pysäköintioikeus mahdollista saada käyttöön heti tilauspäivänä?
Asiakaspalvelumme on paikalla arkisin ma-pe klo 8-16, jolloin käsittelemme tilauksia. Pyrimme siis käsittelemään saapuvat tilaukset mahdollisimman nopeasti, jopa saman päivän aikana.
Mikäli pysäköintitarve on kiireellinen tai pysäköinti on jo käynnissä, varmistathan ennen tilausta asiakaspalvelustamme (asiakaspalvelu@oulunpysakointi.fi / 010 425 4000), että tilauksen käsittely on mahdollista nopeutetusti.
Sopimusehtojen mukaisesti pysäköintioikeus/-lippu tulee tilata viimeistään yksi (1) arkipäivä ennen sen haluttua alkamisajankohtaa. Huomioithan, että viikonloppuisin ja arkipyhinä emme käsittele tilauksia.
Miten pysäköintioikeus/pysäköintilippu toimii?
Tilauksen jälkeen saat sähköpostiisi ohjeet käyttöön.
Miten tilaus toimitetaan?
Kivisydän ja Autosaari
Pysäköintioikeus lisätään tilauksessa antamallesi rekisteritunnukselle. Mikäli käytössäsi on Moovy-sovellus, voit seurata pysäköintejäsi sovelluksella.
Autoheikki sekä kadonneet tunnisteet ja avaimet
Tilauksen yhteydessä voit valita toimitustavaksi noudon Autosaaren noutoautomaatista (maksuton) tai postituksen (tuotanto- ja toimituskulut: 4,99 €).
- Noutoautomaatti Autosaari
Viemme tilauksesi noutoautomaattiin tilauksen käsittelyn jälkeen. Saat erillisenä tekstiviestinä nouto-ohjeet ja noutokoodin (1-5 vrk ennen aloitusajankohtaa). Noutoaikaa on max. 5 vrk tekstiviestin saapumisesta. - Toimitus kirjeenä
Postitamme tilauksesi kirjeenä, tilauksessa antamaasi osoitteeseen. Kirjeet jakaa Posti. Postin ilmoittama toimitusaika on noin 4-7 arkipäivää postituksesta. Kirjeellä ei ole seurantaa.
Missä noutoautomaattinne sijaitsee (Autoheikin lipputuotteet/kadonneet tunnisteet ja avaimet)?
Noutoautomaatti sijaitsee Autosaaren P-talossa, osoitteessa Kauppurienkatu 24. Sinivalkoinen noutolokerikko löytyy sisäänkäynnin vasemmanpuoleiselta seinustalta. Automaatilta löytyy käyttöohjeet. Voit pysäköidä autosi Autosaareen noudon ajaksi (maksuton aika 15 min).
Autosaaren nosto-ovi on avoinna ma-pe 6-21, la 9-18, su 12-18 (arkipyhinä sunnuntain aukioloaika).
Miten varmistan, että rekisterikilpeni tunnistuu ja tilaamani pysäköintioikeus toimii oikein?
Tunnistuksen helpottamiseksi kannattaa rekisterikilpi pitää mahdollisimman puhtaana. Myös rekisterikilven läheisyydessä olevat lisävalot tai muut lisävarusteet saattavat vaikeuttaa rekisterikilven tunnistumista. Moovy-järjestelmä on optimoitu suomalaisille rekisteritunnuksille, joten valitettavasti ulkomaalaisten tai erikoisrekisterikilpien tunnistuksessa saattaa olla ongelmia. Lisäksi riittävä väli edellä ajavaan helpottaa oikeintunnistusta.
Mikäli rekisterikilpesi tunnistuu virheellisesti, olethan yhteydessä Moovyn asiakaspalveluun p. 03 3878 222 (24/7).