Ohjeita
Verkkokauppa
3 vrk, 7 vrk ja 30 vrk
Pysäköintioikeudet
Kivisydämessä, Autosaaressa ja Autoheikissä pysäköinti käynnistyy ja päättyy automaattisesti rekisterikilven kameratunnistuksella.
Verkkokaupasta tilattu pysäköintioikeus lisätään manuaalisesti tilauksessa ilmoitetulle rekisteritunnukselle ja kohteen kameratunnistus tunnistaa pysäköintioikeuden automaattisesti. Pysäköidä saa haluamaansa vapaaseen parkkiruutuun.
Pysäköintioikeus tulee tilata etukäteen, viimeistään yksi (1) arkipäivä ennen pysäköintioikeuden haluttua alkamisajankohtaa.
Asiakas ilmoittaa tilauksen yhteydessä haluamansa pysäköintioikeuden alkamispäivän. Pysäköintioikeus on asiakkaan käytössä valitussa kohteessa pysäköintioikeuden määrittelemän ajan ja sillä voi ajaa rajattomasti sisään- ja ulos kohteesta tuona aikana.
Pysäköintiedun voimassaolo alkaa asiakkaan ilmoittamana alkamispäivänä klo 00.00 ja päättyy kolmen (3), seitsemän (7) tai kolmenkymmenen (30) vuorokauden kuluttua, riippuen siitä minkä vuorokausimäärän asiakas on valinnut tilauksensa yhteydessä. Halutessaan asiakas voi ilmoittaa poikkeavan kellonajan tilauksen lisätietokenttään.
Tilauksen jälkeen nämä ohjeet löytyvät myös sähköpostiin saapuvasta tilausvahvistuksesta.
Verkkokaupan asiakaspalvelu
Asiakaspalvelu ja tilausten käsittely
arkisin (ma-pe) klo 8 – 16
Tilauksen käsittely
Pysäköintioikeus lisätään tilauksessa annetulle rekisteritunnukselle manuaalisesti. Sopimusehtojen mukaisesti pysäköintioikeus tulee tilata viimeistään yksi (1) arkipäivä ennen sen haluttua alkamisajankohtaa. Huomioithan siis, että viikonloppuisin ja arkipyhinä emme käsittele tilauksia.
Kun tilaus on käsitelty ja pysäköintioikeus lisätty rekisteritunnukselle, saat sähköpostiisi toimitusvahvistuksen. Tilaukset käsitellään toivottua aloituspäivää edeltävänä arkipäivänä.
Mikäli pysäköintitarve on kiireellinen tai pysäköinti on jo käynnissä, varmistathan ennen tilausta asiakaspalvelustamme (asiakaspalvelu@oulunpysakointi.fi / 010 425 4000), onko tilauksen käsittely nopeutetusti mahdollista.
Asiakaspalvelumme on paikalla arkisin ma-pe klo 8-16, jolloin käsittelemme tilauksia. Pyrimme kyllä tarvittaessa käsittelemään saapuvat tilaukset mahdollisimman nopeasti, jopa saman päivän aikana.
Tilauksen toimitus
Valitse tilauksen toimitustavaksi: Sähköinen tuote: Pysäköintioikeus. Käsittelyaika yksi (1) arkipäivä.
Pysäköintioikeudet ovat sähköisiä tuotteita. Asiakaspalvelumme lisää pysäköintioikeuden tilauksessa ilmoitetulle rekisteritunnukselle ja kohteen kameratunnistus tunnistaa pysäköintioikeuden automaattisesti.
Saat toimitusvahvistuksen sähköpostiisi, kun tilauksesi on käsitelty. Tilaukset käsitellään toivottua aloituspäivää edeltävänä arkipäivänä. Sopimusehtojen mukaisesti pysäköintioikeus tulee tilata viimeistään yksi (1) arkipäivä ennen sen haluttua alkamisajankohtaa.
Ylimenevä aika
Mahdollisesti pysäköintioikeuden ylimenevän ajan pysäköintimaksun voi maksaa seuraavilla tavoilla:
- Moovy-sovelluksen avulla
– Maksukortin tulee olla lisättynä ja rekisterikilven kameratunnistuksen olla käytössä Moovyssa, jotta pysäköinti sovellukseen käynnistyy. - Maksupisteellä korttimaksulla paikan päällä ennen kohteesta poistumista
- Kivisydän ja Autosaari: Verkkomaksuna 48 tunnin sisällä ulosajosta osoitteessa moovy.fi/maksa.
Kuinka varmistua, että pysäköintioikeus toimii oikein?
Tunnistuksen helpottamiseksi kannattaa rekisterikilpi pitää mahdollisimman puhtaana. Myös rekisterikilven läheisyydessä olevat lisävalot tai muut lisävarusteet saattavat vaikeuttaa rekisterikilven tunnistumista. Moovy-järjestelmä on optimoitu suomalaisille rekisteritunnuksille, joten valitettavasti ulkomaalaisten tai erikoisrekisterikilpien tunnistuksessa saattaa olla ongelmia. Lisäksi riittävä väli edellä ajavaan helpottaa oikeintunnistusta.
Mikäli rekisterikilpesi tunnistuu virheellisesti, olethan yhteydessä Moovyn asiakaspalveluun p. 03 3878 222 (24/7).
Jos olet Moovy-sovelluksen käyttäjä, voit seurata pysäköintitapahtumiasi sovelluksessa.
- Huomioithan, että maksukortin tulee olla lisättynä ja rekisterikilven kameratunnistuksen olla käytössä Moovyssa, jotta pysäköinti sovellukseen käynnistyy.
UKK
Kadonnut tunniste / avain
Verkkokaupastamme voit tilata uuden lämpötolpan avaimen tai RFID-tunnisteen kadonneen tilalle.
Lämpötolpan avain (Autosaari, Autoheikki, Rehaparkki, Sairaalaparkki): Ilmoita kassalla lisätietoihin pysäköintitalo ja mahdollinen sopimusnumerosi.
Sopimusehdot: Uusitusta avaimesta veloitetaan voimassa olevan hinnaston mukaisesti.
Kadonnut RFID-tunniste/ovikortti (Sairaalaparkki): Ilmoita kassalla lisätietoihin sopimusnumero.
Mikäli sopimuksellasi on useampi sopimuspaikka, ilmoitathan lisätietoihin lisäksi kadonneen tunnisteen numeron (jos tiedossa), tunnisteen viimeisen käyttöpäivän ja/tai muita lisätietoja, jotta osaamme uusia oikean tunnisteen.
Kadonneen sivuovien avauskortin voit myös tilata valitsemalla Kadonnut tunniste -tuotteen. Ilmoita tällöin lisätietokentässä, että kyse on ovikortista. Mikäli ovikorttisi on lakannut toimimasta, ota yhteyttä sähköpostitse niin toimitamme uuden kortin ja neuvomme vioittuneen kortin palautuksen.
Sopimusehdot: Uusitusta tunnisteesta/ovenavauskortista veloitetaan voimassa olevan hinnaston mukaisesti.
Tilauksen käsittely
Asiakaspalvelumme on paikalla arkisin ma-pe klo 8-16, jolloin käsittelemme tilauksia. Pyrimme kyllä käsittelemään saapuvat tilaukset mahdollisimman nopeasti, jopa saman päivän aikana. Kun tilaus on käsitelty ja toimituksessa, saat sähköpostiisi toimitusvahvistuksen. Huomioithan siis, että viikonloppuisin ja arkipyhinä emme käsittele tilauksia.
Tilauksen toimitus
Voit valita tilauksen toimitustavaksi:
Noutoautomaatti Autosaari
Viemme tilauksesi noutoautomaattiin tilauksen käsittelyn jälkeen. Saat erillisenä tekstiviestinä nouto-ohjeet ja noutokoodin. Noutoaikaa on max. 5 vrk tekstiviestin saapumisesta.
Noutoautomaatti sijaitsee Autosaaren P-talossa, osoitteessa Kauppurienkatu 24. Sinivalkoinen noutolokerikko löytyy sisäänkäynnin vasemmanpuoleiselta seinustalta. Automaatilta löytyy käyttöohjeet. Voit pysäköidä autosi Autosaareen noudon ajaksi (maksuton aika max. 15 min).
Toimitus kirjeenä
Postitamme tilauksesi kirjeenä, tilauksessa antamaasi osoitteeseen. Kirjeet jakaa Posti. Postin ilmoittama toimitusaika on noin 4-7 arkipäivää postituksesta. Kirjeellä ei ole seurantaa.
Saat toimitusvahvistuksen sähköpostiisi, kun tilauksesi on käsitelty.
Etkö löytänyt etsimääsi?
Ota yhteyttä!
Kohteiden omilta kohdesivuilta löydät lisätietoa, kuten tuotteet ja hinnat.
Voit myös ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme: asiakaspalvelu@oulunpysakointi.fi / 010 425 4000 tai yhteydenottolomakkeella:
