USEIN KYSYTTYJÄ KYSYMYKSIÄ

K: Lippuni ei toimi?
V: Magneetti on vaurioitunut, ota yhteys asiakaspalveluun.

K: En saanut kuittia?
V: Painamalla kuittipainiketta saat kuitin.

K: Onko Kivisydämessä portaita?
V: Portaat ovat vain hätäpoistumiskäytössä, kulku ainoastaan hisseillä.

K: Voiko parkkitaloihin ajaa peräkärryn kanssa?
V: Pysäköintitaloihin ei saa ajaa peräkärryllä tai millään perävaunulla. Tekniikka ei tue kaksiosaista ajoneuvoa.

K: Milloin lämpöpaikat on varattu?
V: Lämpökausi on marraskuusta maaliskuuhun.

K: Milloin lämpötolpissa on virta päällä?
V: Lämpökautena aina kun ulkolämpötila alittaa +5 astetta

K: Saako niissä pitää auton sisätilan lämmitintä?
V: Ei.

K: Miten saan auton pois, kun talo on suljettu?
V: Ota yhteys asiakaspalveluumme p. 010 425 4000. P-talojemme ulkopuolella sisään- ja ulosajojen vieressä on nk. yökäyttöpuhelin josta puhelu kytkeytyy työvuorojemme ulkopuolella AVARN-palveluun, josta apu löytyy. Sieltä myös avataan P-talojen verkkoveräjiä.

K: Kauanko auto saa olla parkissa esim. viikon tai 3 päivää?
V: Kivisydän sekä pysäköintitalomme ovat asiakkaitten käytössä 24/7.

K: Mikä on parkkipaikan koko parkkitaloissa?
V: 2,40m leveys, 5m pituus, Autosaaressa myös leveämpiä perhepaikkoja. Kivisydämessä paikkojen koko 2,7m x 5m.

K: Voiko maksaa pankkikortilla?
V: Kaikkiin automaattikassoihimme voi maksaa pankki- ja luottokorteilla.