USEIN KYSYTTYJÄ KYSYMYKSIÄ

K: Lippuni ei toimi?
V: Lipun magneettijuova on vaurioitunut, ota yhteys asiakaspalveluun automaattikassasta löytyvällä asiakaspalvelu-puhelinpainikkeella.

K: En saanut kuittia?
V: Painamalla kassan kuittipainiketta maksun yhteydessä saat kuitin.

K: Mitä maksutapoja voin käyttää?
V: Maksutapoina käytössä on kolikot, setelit (max.20€ seteli) ja yleisimmät pankki- ja luottokortit. Automaattikassoilla voit myös maksaa mobiililaitteellasi, mikäli käytössäsi on jokin mobiilimaksusovellus, johon on lisättynä maksukorttisi tiedot.

K: Onko Kivisydämessä portaita?
V: Portaat ovat vain hätäpoistumiskäytössä, kulku ainoastaan hisseillä.

K: Voiko parkkitaloihin ajaa peräkärryn kanssa?
V: Kivisydämeen ja pysäköintitaloihin ei saa ajaa peräkärryllä tai millään perävaunulla. Tekniikka ei tue kaksiosaista ajoneuvoa.

K: Milloin lämpöpaikat on varattu?
V: Lämpökausi on marraskuusta maaliskuuhun.

K: Milloin lämpötolpissa on virta päällä?
V: Lämpökautena aina kun ulkolämpötila alittaa +5 astetta

K: Saako niissä pitää auton sisätilan lämmitintä?
V: Valitettavasti pysäköintilaitosten sähköverkko ei kestä auton sisätilalämmittimiä, joten ne ovat kiellettyjä.

K: Miten saan auton pois, kun talo on suljettu?
V: P-talojemme ulkopuolella sisään- ja ulosajojen vieressä on nk. yökäyttöpuhelin josta puhelu kytkeytyy työvuorojemme ulkopuolella AVARN-palveluun, josta apu löytyy. Sieltä myös avataan P-talojen verkkoveräjiä.

K: Kauanko auto saa olla parkissa esim. viikon tai 3 päivää?
V: Kivisydän sekä pysäköintitalomme ovat asiakkaitten käytössä 24/7.

K: Mistä voin ostaa pysäköintioikeuden viikoksi?
V: Etukäteen ostettavat viikkoliput ja muut lipputuotteemme ovat myynnissä asiakaspalvelupisteessämme Kivisydämen Infossa. Info avoinna arkisin klo 9.00-16.30.

K: Mikä on parkkipaikan koko parkkitaloissa?
V: 2,40m leveys, 5m pituus, Autosaaressa myös leveämpiä perhepaikkoja. Kivisydämessä paikkojen koko 2,7m x 5m.

K: Miten saan yhteyden henkilökuntaan?
V: Kaikista laitteista (automaattikassat ja puomilaitteet) löytyy pikapuhelinpainike, josta saat puhelinyhteyden henkilökuntaan 24/7. Asiakaspalvelun puhelinnumerosta 010 425 4000 tavoitat myös henkilökunnan 24/7.

K: Voinko ladata sähköautoa?
V: Sähköauton latauspisteitä löytyy Kivisydämestä ja Rehaparkista. Kivisydämen sähköautonlatauspaikoilla käytössä on Virta-sovellus. Muissa kohteissamme ei lataus ole mahdollista.