Verkkokauppa (FAQ)
Asiakaspalvelu ja tilausten käsittely
arkisin (ma-pe) klo 8 – 16
Pysäköintioikeuden toiminta
Tilauksen jälkeen saat sähköpostiisi ohjeet pysäköintioikeuden käyttöön.
- Jos olet Moovy-sovelluksen käyttäjä, voit seurata pysäköintitapahtumiasi sovelluksessa. Mahdollinen pysäköintioikeuden ylittävä osuus veloitetaan Moovyyn syötetyltä maksukortilta.
- Huomioithan, että maksukortin tulee olla lisättynä ja rekisterikilven kameratunnistuksen olla käytössä Moovyssa, jotta pysäköinti sovellukseen käynnistyy.
- Mikäli et ole Moovy-sovelluksen käyttäjä, mahdollinen edun ylittävä osuus maksetaan hallin maksupisteellä maksukortilla ennen poistumista.
Tilauksen käsittelyaika
Asiakaspalvelumme on paikalla arkisin ma-pe klo 8-16, jolloin käsittelemme tilauksia. Pyrimme siis käsittelemään saapuvat tilaukset mahdollisimman nopeasti, jopa saman päivän aikana.
Mikäli pysäköintitarve on kiireellinen tai pysäköinti on jo käynnissä, varmistathan ennen tilausta asiakaspalvelustamme (asiakaspalvelu@oulunpysakointi.fi / 010 425 4000), että tilauksen käsittely on mahdollista nopeutetusti.
Sopimusehtojen mukaisesti pysäköintioikeus tulee tilata viimeistään yksi (1) arkipäivä ennen sen haluttua alkamisajankohtaa. Huomioithan, että viikonloppuisin ja arkipyhinä emme käsittele tilauksia.
Toimitus
Pysäköintioikeudet: Kivisydän, Autosaari ja Autoheikki
Saat vahvistuksen sähköpostiisi, kun tilauksesi on käsitelty. Pysäköintioikeus lisätään tilauksessa antamallesi rekisteritunnukselle. Sopimusehtojen mukaisesti pysäköintioikeus tulee tilata viimeistään yksi (1) arkipäivä ennen sen haluttua alkamisajankohtaa.
Kadonneet tunnisteet ja avaimet
Tilauksen yhteydessä voit valita toimitustavaksi noudon Autosaaren noutoautomaatista (maksuton) tai postituksen (tuotanto- ja toimituskulut: 4,99 €). Saat vahvistuksen sähköpostiisi, kun tilauksesi on käsitelty.
- Noutoautomaatti Autosaari
Viemme tilauksesi noutoautomaattiin tilauksen käsittelyn jälkeen. Saat erillisenä tekstiviestinä nouto-ohjeet ja noutokoodin (1-5 vrk ennen aloitusajankohtaa). Noutoaikaa on max. 5 vrk tekstiviestin saapumisesta.
Noutoautomaatti sijaitsee Autosaaren P-talossa, osoitteessa Kauppurienkatu 24. Sinivalkoinen noutolokerikko löytyy sisäänkäynnin vasemmanpuoleiselta seinustalta. Automaatilta löytyy käyttöohjeet. Voit pysäköidä autosi Autosaareen noudon ajaksi (maksuton aika max. 15 min). - Toimitus kirjeenä
Postitamme tilauksesi kirjeenä, tilauksessa antamaasi osoitteeseen. Kirjeet jakaa Posti. Postin ilmoittama toimitusaika on noin 4-7 arkipäivää postituksesta. Kirjeellä ei ole seurantaa.
Kuinka varmistua, että pysäköintioikeus toimii oikein
Tunnistuksen helpottamiseksi kannattaa rekisterikilpi pitää mahdollisimman puhtaana. Myös rekisterikilven läheisyydessä olevat lisävalot tai muut lisävarusteet saattavat vaikeuttaa rekisterikilven tunnistumista. Moovy-järjestelmä on optimoitu suomalaisille rekisteritunnuksille, joten valitettavasti ulkomaalaisten tai erikoisrekisterikilpien tunnistuksessa saattaa olla ongelmia. Lisäksi riittävä väli edellä ajavaan helpottaa oikeintunnistusta.
Mikäli rekisterikilpesi tunnistuu virheellisesti, olethan yhteydessä Moovyn asiakaspalveluun p. 03 3878 222 (24/7).
- Jos olet Moovy-sovelluksen käyttäjä, voit seurata pysäköintitapahtumiasi sovelluksessa. Mahdollinen pysäköintioikeuden ylittävä osuus veloitetaan Moovyyn syötetyltä maksukortilta.
- Huomioithan, että maksukortin tulee olla lisättynä ja rekisterikilven kameratunnistuksen olla käytössä Moovyssa, jotta pysäköinti sovellukseen käynnistyy.
- Mikäli et ole Moovy-sovelluksen käyttäjä, mahdollinen edun ylittävä osuus maksetaan hallin maksupisteellä maksukortilla ennen poistumista.