Asiakaspalvelu ja laskutus
Oulun Pysäköinti Oy
Asiakaspalvelu
asiakaspalvelu@oulunpysakointi.fi
010 425 4000
Sopimuslaskutus
laskutus@oulunpysakointi.fi
Moovy
Moovy.fi
03 3878 222 (24/7)
Sivulta Moovy – Usein kysytyt kysymykset löydät vastaukset useisiin kysymyksiin sekä ohjeita Moovyn käyttöön liittyen.
ParkMan
Parkman.fi
Maksuautomaatti ei löydä rekisteritunnustani, mitä teen?
Mikäli rekisteritunnusta ei löydy maksupisteeltä, ole puhelimitse yhteydessä maksupisteeltä löytyvään asiakaspalvelunumeroon +358 3 3878 220 (24/7).
Huomasin laskussani virheen, mitä teen?
Otathan laskutusasioissa yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen: laskutus@oulunpysakointi.fi.
Minulla on kysyttävää Visma Amililta saamastani maksumuistutuksesta.
Maksamiseen ja muistutukseen liittyvissä kysymyksissä olethan yhteydessä Visma Amiliin osoitteessa maksuhelposti.fi- Visma Amili (asiointi pysäköintinumerolla, numeron löydät erittelysivulta).
Pysäköinnin sisältöön liittyvissä kysymyksissä yhteydenotot vain sähköpostitse osoitteeseen: asiakaspalvelu@oulunpysakointi.fi. Ilmoita viestissäsi pysäköinnin numero, numeron löydät kääntöpuolen erittelysivulta.
Pysäköintiehdot löydät osoitteesta https://moovy.fi/pysakointiehdot/
Miksi sain maksumuistutuksen?
Maksumuistutus lähetetään, mikäli pysäköintimaksua ei ole suoritettu käytössä olevilla maksutavoilla.
Puomittoman kohteen pysäköinnin maksuvaihtoehtoina ovat:
- Moovy-sovellus (pysäköinti käynnistyy ja päättyy automaattisesti; edellyttää, että sovelluksessa on lisättynä maksukortti, rekisteritunnus ja rekisteritunnuksella kameratunnistus käytössä)
- Maksu hallin maksupisteellä ennen ulosajoa (korttimaksu)
- Maksu verkossa 48 h kuluessa pysäköinnin päättymisestä osoitteessa: www.moovy.fi/maksa
- Parkman-sovellus (Kivisydän ja Autosaari. Pysäköinti käynnistetään itse ja se päättyy automaattisesti ulosajossa)
Mikäli pysäköintiä ei ole maksettu millään edellä mainituista maksutavoista, lähettää Visma Amili Oy rekisteritunnuksen haltijalle maksumuistutuksen maksamattomasta pysäköinnistä ja siihen on lisätty muistutuskulu. Mikäli maksumuistutusta ei makseta eräpäivään mennessä, lähetetään maksamattomasta pysäköintimaksusta maksuvaatimus. Pysäköintiehdot löydät osoitteesta https://moovy.fi/pysakointiehdot/
Mikäli olet saanut maksumuistutuksen aiheettomasti, ole yhteydessä Visma Amiliin osoitteessa: maksuhelposti.fi – Visma Amili. Lisääthän liitteeksi pysäköintimaksun kuitin verkkopankistasi/Moovysta/ParkManista ja varmistathan, että kuitissa maksun saajana on Oulun Pysäköinti Oy/kohde, jossa olet pysäköinyt.
Sain pysäköintivirhemaksun, mistä saan lisätietoja?
Oulun Pysäköinti Oy ei suorita pysäköinninvalvontaa. Pysäköintivirhemaksua/pysäköintisakkoa koskevissa kysymyksissä ole yhteydessä sen kirjoittaneeseen tahoon. Yhteystiedot löydät pysäköintivirhemaksusta.