Moovy

Pysäköitkö Kivisydämessä?

Voit maksaa pysäköintisi netissä.

Maksa nyt

Autosaari, Autoheikki ja Sairaalaparkki (FAQ)

K: Pysäköintilippuni ei toimi?
V: Lippu on vaurioitunut (liput vaurioituvat esim. magneettien ja älylaitteiden lähellä).
Ota yhteys asiakaspalveluun automaattikassasta löytyvällä asiakaspalvelu/info –puhelinpainikkeella (24/7).

K: Mitä maksutapoja voin käyttää?
V: Maksutapoina käytössä ovat kolikot, setelit (max. 20€) sekä yleisimmät pankki- ja luottokortit. Kaikissa automaattikassoissa on lähimaksuominaisuus.

K: En saanut kuittia?
V: Painamalla kassan kuittipainiketta maksun yhteydessä saat kuitin. Mikäli kuittia ei tulostettu, voit pyytää kuitin sähköpostitse: asiakaspalvelu@oulunpysakointi.fi. Ilmoita viestissä pysäköintitalo, maksun päivämäärä, kellonaika ja summa sekä maksukortin neljä viimeistä numeroa.

K: Miten saan yhteyden henkilökuntaan?
V: Kaikista laitteista (automaattikassat ja puomilaitteet) löytyy pikapuhelinpainike, josta saat yhteyden henkilökuntaan 24/7. Asiakaspalvelun puhelinnumerosta 010 425 4000 tavoitat myös henkilökunnan 24/7. Kiireettömissä asioissa otathan yhteyttä sähköpostitse: asiakaspalvelu@oulunpysakointi.fi.

K: Voinko ladata sähköautoa?
V: Kyseisissä pysäköintitaloissa sähköauton lataus ei valitettavasti ole mahdollista. Sähköauton latauspisteitä löytyy Kivisydämestä.

K: Miten saan auton pois, kun pysäköintitalo on suljettu?
V: Pysäköintitalojemme ulkopuolella sisään- ja ulosajojen vieressä on nk. yökäyttöpuhelin. Puhelu kytkeytyy työvuorojemme ulkopuolella vartijapalveluun, josta apu löytyy. Sieltä avataan myös verkkoveräjiä.

K: Kuinka kauan auto saa olla parkissa?
V: Pysäköintitalomme ovat asiakkaiden käytössä 24/7.

K: Mistä voin ostaa pysäköintioikeuden esim. viikoksi?
V: Etukäteen ostettavat viikkoliput ja muut lipputuotteemme ovat myynnissä asiakaspalvelupisteessämme Kivisydämen Infossa. Hinnasto >

K: Voiko pysäköintitaloihin ajaa peräkärryn kanssa?
V: Pysäköintitaloihin ei saa ajaa peräkärryllä tai millään perävaunulla. Tekniikka ei tue kaksiosaista ajoneuvoa.

K: Minkä kokoisella autolla voin pysäköidä?
V: Pysäköintitilan vapaa korkeus: Autosaari max. 200 cm, Autoheikki ja Sairaalaparkki 220 cm. Pysäköintiruutujen koko: 2,40 x 5 m pituus. Autosaaressa on myös leveämpiä perhepaikkoja.

K: Onko teillä liikkumisesteiselle tarkoitettuja pysäköintipaikkoja (ns. invapaikkoja)?
V: Kyseissä pysäköintitaloissa on liikkumisesteisille tarkoitettuja pysäköintipaikkoja.

K: Ovatko liikkumisesteisille tarkoitetut pysäköintipaikat (ns. invapaikat) maksuttomia?
V: Pysäköinti on maksullista myös liikkumisesteisen pysäköintitunnuksen (ns. invalupa) haltijalle.

K: Haluaisin pitkäaikais- /sopimuspysäköintipaikan, miten toimin?
V: Tarkista pitkäaikaispysäköintipaikkojen tilanne: Pitkäaikaispysäköinnin paikkatilanne >. Tiedustelut ja paikkojen varaukset sähköpostitse osoitteeseen: asiakaspalvelu@oulunpysakointi.fi. Teemme uusia sopimuksia max. 1-2 kuukauden päähän. Paikkoja ei ole mahdollista jonottaa. Sopimus alkaa aina sovitun kuukauden ensimmäisenä päivänä.

K: Haluaisin irtisanoa pitkäaikaispysäköintipaikkani, miten toimin?
V: Lähetä irtisanomisilmoitus sähköpostitse osoitteeseen: asiakaspalvelu@oulunpysakointi.fi (pysäköintitalo, toivottu päättymispäivämäärä, tunnistekortinnumero/käyttäjän nimi). Irtisanomisaika on yksi täysi kalenterikuukausi. Irtisanomisaika ja sopimus päättyvät seuraavan kalenterikuukauden viimeisenä päivänä.

K: Milloin lämpöpaikat on varattu?
V: Lämpöpaikat ovat varattuja sopimusasiakkaillemme lämpökautena (marras-maaliskuu).

K: Milloin lämpötolpissa on virta päällä?
V: Lämpökautena aina kun ulkolämpötila alittaa +5 astetta. Toiminta jaksottuu 5 minuutin jaksoihin josta osa on lämmitysjaksoa ja osa odotusjaksoa.

K: Saako niissä pitää auton sisätilan lämmitintä?
V: Pysäköintitalojen sähköverkko ei kestä auton sisätilalämmittimiä, joten niiden käyttö on kiellettyä.

Lisätietoa:
Autosaari >  Autoheikki >  Sairaalaparkki >

Muut pysäköintitalot:
Avohoitotalo & Rauhaparkki >  Rehaparkki >