Moovy

Pysäköitkö Kivisydämessä?

Voit maksaa pysäköintisi netissä.

Maksa nyt

Autosaari, Autoheikki ja Sairaalaparkki - Usein kysyttyä

Pysäköintilippuni ei toimi, mitä teen?

Lippu on vaurioitunut (liput vaurioituvat esim. puhelimien, muiden älylaitteiden sekä magneettien lähellä).
Ota yhteys asiakaspalveluun hallin automaattikassasta löytyvällä asiakaspalvelu/info –puhelinpainikkeella (24/7).

Mitä maksutapoja voin käyttää?

Maksutapoina käytössä ovat kolikot, setelit (max. 20 €) sekä yleisimmät pankki- ja luottokortit. Kaikissa automaattikassoissa on lähimaksuominaisuus.

En saanut kuittia, mitä teen?

Painamalla kassan kuittipainiketta maksun yhteydessä saat kuitin. Mikäli kuittia ei tulostettu, voit pyytää kuitin sähköpostitse: asiakaspalvelu@oulunpysakointi.fi.
Ilmoita viestissä pysäköintitalo, maksun päivämäärä, kellonaika ja summa sekä maksukortin neljä viimeistä numeroa.

Miten saan yhteyden henkilökuntaan?

Kaikista laitteista (automaattikassat ja puomilaitteet) löytyy pikapuhelinpainike, josta saat yhteyden henkilökuntaan 24/7.
Asiakaspalvelun puhelinnumerosta 010 425 4000 tavoitat myös henkilökunnan 24/7. Kiireettömissä asioissa otathan yhteyttä sähköpostitse: asiakaspalvelu@oulunpysakointi.fi.

Voinko ladata sähköautoa?

Kyseisissä pysäköintitaloissa sähköauton lataus ei valitettavasti ole mahdollista. Sähköauton latauspisteitä löytyy Kivisydämestä.

Miten saan auton pois, kun pysäköintitalo on suljettu?

Pääset pysäköintitaloon pysäköintilipulla. Mikäli lippu ei toimi tms., pysäköintitalojemme ulkopuolella sisään- ja ulosajojen vieressä on nk. yökäyttöpuhelin. Puhelu kytkeytyy työvuorojemme ulkopuolella vartijapalveluun, josta apu löytyy. Sieltä avataan myös verkkoveräjiä.

Kuinka kauan auto saa olla parkissa?

Pysäköintitalomme ovat asiakkaiden käytössä 24/7.

Mistä voin ostaa pysäköintioikeuden esim. viikoksi?

Etukäteen ostettavat viikkoliput ja muut lipputuotteemme ovat myynnissä asiakaspalvelupisteessämme Kivisydämen Infossa. Hinnasto >

Voiko pysäköintitaloihin ajaa peräkärryn kanssa?

Pysäköintitaloihin ei saa ajaa peräkärryllä tai millään perävaunulla. Tekniikka ei tue kaksiosaista ajoneuvoa.

Minkä kokoisella autolla voin pysäköidä?

Pysäköintitilan vapaa korkeus: Autosaari max. 200 cm, Autoheikki ja Sairaalaparkki 220 cm.
Pysäköintiruutujen koko: 2,40 x 5,0 m. Autosaaressa on myös leveämpiä perhepaikkoja.

Onko teillä liikkumisesteiselle tarkoitettuja pysäköintipaikkoja (ns. invapaikkoja)?

Kyseissä pysäköintitaloissa on liikkumisesteisille tarkoitettuja pysäköintipaikkoja.

Ovatko liikkumisesteisille tarkoitetut pysäköintipaikat (ns. invapaikat) maksuttomia?

Pysäköinti on maksullista myös liikkumisesteisen pysäköintitunnuksen (ns. invalupa) haltijalle.

Haluaisin pitkäaikais- /sopimuspysäköintipaikan, miten toimin?

Tarkista pitkäaikaispysäköintipaikkojen tilanne: Pitkäaikaispysäköinnin paikkatilanne >.
Tiedustelut ja paikkojen varaukset sähköpostitse osoitteeseen: asiakaspalvelu@oulunpysakointi.fi.
Teemme uusia sopimuksia max. 1-2 kuukauden päähän. Paikkoja ei ole mahdollista jonottaa.
Sopimus alkaa aina sovitun kuukauden ensimmäisenä päivänä.

Haluaisin irtisanoa pitkäaikaispysäköintipaikkani, miten toimin?

Lähetä irtisanomisilmoitus sähköpostitse osoitteeseen: asiakaspalvelu@oulunpysakointi.fi (pysäköintitalo, toivottu päättymispäivämäärä, tunnistekortinnumero/käyttäjän nimi).
Irtisanomisaika on yksi täysi kalenterikuukausi. Irtisanomisaika ja sopimus päättyvät seuraavan kalenterikuukauden viimeisenä päivänä.

Milloin lämpöpaikat on varattu?

Lämpöpaikat ovat varattuja sopimusasiakkaillemme lämpökautena (marras-maaliskuu).

Milloin lämpötolpissa on virta päällä?

Lämpökautena aina, kun ulkolämpötila alittaa +5 astetta. Toiminta jaksottuu 5 minuutin jaksoihin, josta osa on lämmitysjaksoa ja osa odotusjaksoa.

Saako niissä pitää auton sisätilan lämmitintä?

Pysäköintitalojen sähköverkko ei kestä auton sisätilalämmittimiä, joten niiden käyttö on kiellettyä.